Częste pytania

Nie ma głupich pytań!

Wiemy, że na pewno macie sporo pytań. Część z nich się powtarza, dlatego stworzyłyśmy sekcję, w której wymieniamy najczęściej powtarzające się pytania. Jeśli masz pytanie, którego nie ma na liście, przejdź do zakładki kontakt i napisz do nas lub zadzwoń.

W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?

Pracujemy w tych samych godzinach, w których działa nasz salon. Infolinia, obsługa klienta i realizowanie zamówień odbywa się w godzinach od 9:00 do 20:00 w ciągu tygodnia, oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Jasne! To najszybszy sposób, aby otrzymać zamówione produkty. Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie Studio Cassiopeia, przy ulicy Ogrodowej 16D w Józefosławiu. Zapraszamy!

Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

Najszybszym i najprostszym sposobem zamówień jest realizacja ich w naszym sklepie internetowym. Można jednak skorzystać z alternatywnych metod. Kontakt do nas znajduje się w dedykowanej zakładce kontaktowej.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nie ma problemu. Chcemy, aby zwroty były możliwie najłatwiejsze! Cała procedura, a także niezbędne dokumenty, aby dokonać zwrotu znajdują się na naszej stronie odnośnie łatwych zwrotów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia staramy się realizować możliwie najszybciej. Zazwyczaj są to 1-2 dni robocze, jednak większość z nich wychodzi w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Więcej na temat wysyłki znaleźć można na stronie o dostawie i wysyłce.

Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

Takie sytuacje są niezwykle rzadkie, jednak właśnie dlatego ubezpieczamy paczki. Ważne jest aby kurier spisał protokół szkody. Gdy kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Co ważne, roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Czy trzeba się zalogować żeby złożyć zamówienie?

Rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta ze względu na znaczne ułatwienie zakupów. Rejestracja w naszym sklepie umożliwia korzystanie z dodatkowych rabatów i nie tylko.

Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?

Tak, fakturę w formie papierowej dołączamy do każdego zamówienia. Istnieje także możliwość wysyłki faktury w formie elektronicznej. O tym fakcie można napisać w komentarzu do zamówienia, lub poinformować nas o tym fakcie podczas kontaktu mailowego, lub telefonicznego.

Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

Ile będzie trwała realizacja zamówienia?

Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.

Jak się z nami skontaktować?

Najszybszą opcją jest wykonanie połączenia telefonicznego pod numerem +48 510 248 994, lub napisanie maila na sklep@przystanekwłosy.pl. Można użyć także formularzu kontaktowego dostępnego w zakładce kontaktowej.

Czy mogę zamówić pozycję, która jest niedostępna?

Niestety nie ma takiej możliwości. Nie oznacza to jednak, że ten stan rzeczy nie może ulec zmianie. Napisz do nas korzystając z odnośnika “zapytaj o produkt” a odpowiemy na Twoje pytanie najszybciej jak będzie się dało.

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie informacje odnośnie przesyłki, w tym operator przesyłek kurierskich, czy ich koszt dostępne są na dedykowanej stronie o dostawie.

Czy kupuję profesjonalne kosmetyki?

Wszystkie oferowane przez nas kosmetyki do włosów są profesjonalne. Można je kupić tylko w wyspecjalizowanych sklepach takich jak nasz, bądź u wybranych fryzejrów. Oferujemy tylko najlepsze marki takie jak Authentic Beauty Concept, O’right, Schwarzkopf Professional czy STMNT.